Unipage is er even tussenuit op kerstdag en op 31 december en 1 januari.
Je ziet ze steeds vaker en vaker, de bestelkiosken. Bestelkiosken vormen een steeds belangrijker wordend onderdeel van de dagelijkse consumentenervaring. Je vindt ze op verschillende plekken, van restaurants tot parkings. Door de efficiëntie te verhogen en de wachttijden te verminderen, verbeteren bestelkiosken niet alleen de klanttevredenheid maar stellen ze bedrijven ook in staat hun operaties te stroomlijnen. In deze blogpost duiken we dieper in de wereld van bestelkiosken, verkennen we hun voordelen, de technologische innovaties die hun opmars ondersteunen, en hoe ze de toekomst van het klantcontact vormgeven.
Een bestelkiosk van Unipage is een soort van display waarbij klanten kunnen bestellen en/of betalen zonder dat hiervoor een medewerker nodig is. Vaak is deze bestelzuil voorzien van een touchscreen die het voor klanten makkelijk navigeerbaar en overzichtelijk maakt.
Bestelkiosk van Unipage
Onze bestelzuilen zorgen voor meer snelheid en efficiëntie. Steeds meer horecagelegenheden en retailzaken maken gebruik van deze innovatie. Met een simpele aanraking op het touchscreen kan de klant moeiteloos door het uitgebreide menu bladeren en zijn of haar favoriete bestelling aan het winkelmandje toevoegen. Of je nu ter plaatse wilt genieten van je maaltijd of liever kiest voor take-away, de afrekening volgt pas aan het einde. Betalen kan net zo makkelijk met een gewone bankkaart als met een bankapp.
Een bestelkiosk heeft heel wat voordelen voor jouw zaak. We overlopen de belangrijkste pluspunten die een bestelzuil met zich meebrengt:
Wil je meer te weten komen over hoe jij je bestelkiosk kan personaliseren? Lees dan zeker ook onze blogpost hierover.
Hoewel een bestelkiosk bijna uitsluitend voordelen biedt moet je toch met enkele zaken rekening houden. Wanneer je met je zaak of winkel overschakelt naar bestelkiosken raden we steeds aan om klanten hierin te begeleiden. Niet iedereen is namelijk even technisch aangelegd. Denk bijvoorbeeld aan de al iets oudere klanten. Tijdens de introductiefase zou je een werknemer kunnen inschakelen die de klanten wegwijs maakt.
Tijdens het ontwerpen van de bestelkiosk houden we echter rekening met elke doelgroep van jouw onderneming. We maken het voor elke klant zo eenvoudig mogelijk om de kiosk te gebruiken. Hiermee trachten we de introductiefase zo kort mogelijk te maken.
Een bestelkiosk is een grote meerwaarde in verschillende sectoren. Ze zijn flexibel en kunnen volledig worden aangepast aan de behoeften van uw zaak of bedrijf. Zo kunnen bestelzuilen ingezet worden in restaurants, retailzaken, bioscopen… De mogelijkheden zijn oneindig!
Ook de plek waar je de bestelkiosk in je zaak implementeert kan verschillen. Zo kan je bijvoorbeeld voor een bestelzuil kiezen die volledig los in de ruimte staat. Daarnaast kan je ook kiezen voor wandmontage. We monteren hier de display aan een muur waardoor je heel wat ruimte bespaard. Tot slot hebben we ook nog een tafelmodel in ons assortiment. Deze bestelkiosk kan je op de toog of bij een muur plaatsen.
Bestel- en betaalzuil van Unipage
We streven er steeds naar om jou de beste prijs-kwaliteit te kunnen garanderen. Zo kan een bestelkiosk zichzelf al op enkele maanden terugverdienen. Een kleine investering als je kijkt naar de voordelen en de personeelskost die je uitspaart. De exacte prijs van de bestelkiosk is afhankelijk van welke specificaties je precies wenst.
Lees zeker ook onze andere blogpost over bestelkiosken voor nog meer informatie!
Wil je graag een offerte of meer info? Aarzel dan zeker niet om ons vrijblijvend te contacteren of plan hieronder een demo in.
Wij contacteren u binnen de 24u voor een demo