Rapporten in de cloud

Kassa rapportage in de beheerpagina

Met rapportage in de cloud is het zeer eenvoudig om op eender welke locatie het overzicht van de zaak te bewaren.

Via de beheerpagina instellingen - rapporten kan je heel eenvoudig de gewenste gegevens consulteren.

Kies eerst de rapport periode:

Kassa rapportage in de beheerpagina

Kassa rapportage in de beheerpagina

1. In de linker kolom kan je een standaard periode kiezen.
2. Of je bepaalt zelf de periode: de eerste klik bepaalt de begindatum, de tweede klik de einddatum.
3. Standaard begint de eerste dag om 0:00 en eindigt de laatste dag om 23:59, maar je kan dit hier aanpassen indien nodig.
4. Vergeet niet om de instellingen op te slaan.

en vervolgens zijn deze gegevens beschikbaar:

Cloudrapport

Cloudrapport

1. overzicht ontvangen betalingen per betaalmethode
2. overzicht BTW uitsplitsing
3. Hier kan je de details van de BTW uitsplitsing opvragen.
4. Keuzeknop overzicht al dan niet met korting
5. Alle bestellingen kunnen ook in detail worden bekeken.

Unipos kassa installaties vanaf januari 2024 hebben deze functie automatisch ingebouwd. Eerdere versies hebben een activatie nodig. Contacteer Unipage om dit op te zetten. De synchronisatie werkt retroactief - dus na activatie zal de kassa stelselmatig alle bestellingen uploaden naar de Cloud.

Vraag een demo aan

Wij contacteren u binnen de 24u voor een demo

Welk type zaak heeft u?