Op 18 november hebben onze klanten een impact ervaren op de beheerpagina, webshops & betaalterminals tussen 12:30 en 14:00 o.w.v. een wereldwijde CloudFlare panne.
Bij Unipage hebben we de verantwoordelijkheid om altijd een betrouwbare en performante service te leveren, ongeacht waar een incident zich voordoet.
Op 18 november hebben onze klanten een impact ervaren op de beheerpagina, webshops & betaalterminals tussen 12:30 en 14:00 o.w.v. een wereldwijde CloudFlare panne.
Al het verkeer dat richting Unipage gaat wordt via Cloudflare afgehandeld o.w.v. hun superieure beveiliging tegen cyberaanvallen (bv. DDoS). Tijdens het incident waren de diensten van Unipage sterk verstoord.
CloudFlare bypassen was helaas onmogelijk omdat het systeem van CloudFlare zelf ook achter CloudFlare zit, en dus tijdens het incident onbereikbaar was.
We bekijken intern hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen, onder andere door een failsafe te voorzien waarmee we Cloudflare kunnen omzeilen bij een storing.
We herhalen dat in een situatie zoals vandaag de status steeds transparant zal worden gecommuniceerd via 🔗 https://status.unipage.be/
Wij contacteren u binnen de 24u voor een demo