Unipage is er even tussenuit op kerstdag en op 31 december en 1 januari.
2023 zit er bijna op en er is heel wat gebeurd én ontwikkeld dit jaar. Benieuwd naar de belangrijkste ontwikkelingen vanop het Unipage-front? Bekijk zeker dit overzicht!
Naast het instellen van een maximaal aantal bestellingen per tijdslot, kan nu ook een maximale waarde worden ingegeven. Meer info vind je hier.
Indien je een Unipage website hebt, wordt dit nu ook vermeld op de webshop bovenaan naast het logo zodat de klanten gemakkelijk terug kunnen vanuit de webshop naar de website.
Soms wil je een product tijdelijk van de webshop verwijderen, soms heb je een stock onderbreking en wens je dit duidelijk te maken aan de klanten. Welke mogelijkheden zijn er binnen Unipage? Het antwoord vind je hier.
Op verzoek van velen hebben we nu ook de geavanceerde printmodule beschikbaar gemaakt voor Unipos PRO! Het volledig samenstellen van de werkbonnen is dus nu ook via de kassa mogelijk. Hoe je deze instelt, leggen we graag hier uit.
Onze klanten die verschillende productie locaties hebben (bar, keuken, broodjescounter, …) zullen met deze functie hun tickets kunnen optimaliseren. Je kan dit eenvoudig instellen. Klik hier voor meer informatie.
Unipos Pro werkt lokaal zodat een internetonderbreking er niet voor kan zorgen dat de kassa niet zou werken. De management functies zijn naar de Cloud verplaatst met het grote voordeel dat instellingen en rapportage overal beschikbaar zijn via de beheerpagina in de Cloud; meer info vind je hier.
Gebruikers van de witte kassa kennen spijtig genoeg het fenomeen dat de FDM (Fiscal Data Module) de werking van de kassa onderbreekt wanneer een BTW ticket niet wordt geprint door een printer of netwerk probleem. Na overleg met FOD economie heeft Unipage hier een alternatieve oplossing voor. Klik hier voor meer informatie.
Wanneer een bestelling niet onmiddellijk door de klant wordt betaald, kan je deze voorlopig toewijzen op naam en aan een nieuwe bestelling beginnen. Wanneer de bestelling dient afgewerkt te worden, kan je deze eenvoudig weer opvragen. Voor deze functie dient de tafelmodus geactiveerd te zijn. Contacteer Unipage voor activatie.
Klanten aan tafel laten betalen via een gesynchroniseerde terminal? Het kan nu perfect met de betaalterminal van Mollie. Wij begeleiden je voor installatie en activatie van deze hardware.
Producten accentueren via kleur, product overzichten opvragen en begeleiding bij het plannen van de productie? Allemaal functies die de organisatie in de keuken vergemakkelijken. Hoe begin je er aan? Voor meer informatie, klik hier.
Unipos kan vanaf nu labels afdrukken via een Zebra labelprinter. Hierdoor is het mogelijk om per product een zelfklevend etiket te printen met gegevens van de klant, het product, ingrediënten e.d. - ideaal om aan te brengen op de verpakking! Handig voor broodjeszaken, pizzeria, traiteur, …
Is administratie voor jou ook geen hobby en gebruik je de Yuki software voor de boekhouding? Via de Unipos – Yuki koppeling worden de kassagegevens naadloos overgezet in de boekhouding en bespaar je uren werk. Contacteer ons voor meer uitleg.
Als rasechte ondernemer wens je een ruim aanbod aan producten te presenteren aan je klanten. Met de toegevoegde zoekfunctie is het nu een fluitje van een cent voor de klant om een product terug te vinden en te bestellen!
En hier stopt het zeker niet! We hebben voor 2024 opnieuw heel wat verbeteringen op stapel staan met onder andere:
We gaan er even tussenuit vanaf 25 december 2023 tot en met 1 januari 2024. Voor dringende zaken kan er altijd een mail worden gestuurd naar het permanentieteam via support@unipage.eu. We zijn er opnieuw in het nieuwe jaar vanaf dinsdag 2 januari.
Tenslotte beëindigen we deze nieuwsbrief met een welgemeende dank aan onze klanten voor het vertrouwen en de samenwerking van het afgelopen jaar en wensen jullie een voorspoedig, gezond en succesvol 2024 toe!
Verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Reageer gerust op deze mail, of mail naar support@unipage.eu
Wij contacteren u binnen de 24u voor een demo