Een QR-code als vervanging van je menukaart

Ga je als horeca opnieuw open? Je weet niet wat je met de menukaart moet doen? Test dan onze digitale menukaart. Het is hip en efficiënt. Zelf testen? Neem met ons contact op en dan helpen we je verder binnen de 24uur.
Leer meer over hoe bestellen met een QR code werkt.
Wat moet je als horeca-zaak doen met je menukaarten volgens de wet?
Naast talrijke maatregelen om coronabesmetting tegen te gaan, wordt nu ook aangeraden (of verplicht) om de menukaarten uit de horeca te bannen. De reden hiervoor is vrij duidelijk: een menukaart gaat van hand tot hand en is een mogelijke bron van besmetting. De uitbater moet dus zijn menu ergens anders afficheren.
Hoe kan je je menukaart vervangen?
Voor de menukaart is er nu een digitale oplossing: de menukaart via QR-code. De consument kan via zijn smartphone deze code scannen waarna hij of zij rechtstreeks naar een digitale link wordt gestuurd. Zo krijgen jouw klanten alle nodige informatie over de menukaart.
Zelf testen? Neem met ons contact op en dan helpen we je verder binnen de 24uur.
Hoe werkt een digitale menukaart als alternatief?
De digitale menu van Unipage is geen copy paste van een klassieke menukaart, maar een interactieve toepassing die onmiddellijk de informatie bewerkt en verstrekt. De consument neemt geen genoegen met een pdf-toepassing waarop hij of moet inzoomen en bladeren. Zo zien ze ook te gemakkelijk zaken over het hoofd. Onze oplossing is een tool die jouw klant ondersteunt en direct informatie verschaft bij het maken van de keuze.
Ideale oplossingen voor horeca aan de kust of horeca met een groot terras
De digitale menukaart kan direct gelinkt worden aan de Unipage bestel- en betaal-applicatie. Dit maakt het mogelijk voor jouw klanten om onmiddellijk bestellingen te plaatsen en te betalen. Zo kunnen ze al bestellen terwijl ze nog op de ober wachten. Jouw personeel werkt hierdoor efficiënter en je klanten zijn sneller bediend. Een significante tijdswinst!
Extra troeven van de digitale menukaart:
- Minder kans op verdere besmetting
- Geen onbetaalde bestellingen of klanten die vergeten te betalen.
- Personeel moet minder geld aannemen
Onze oplossing is ideaal voor horeca die weer opengaat na de coronamaanden en toch veilig en efficiënt willen werken. Het is hip voor jouw klanten en efficiënt voor jouw zaak.
Zelf testen? Neem met ons contact op en dan helpen we je verder binnen de 24uur.
UPDATE 25/07/2020 – Registratieplicht
Wie een bezoek brengt aan een restaurant is verplicht een aantal gegevens (email-adres, telefoonnummer) in te vullen. In geval van een besmetting kunnen mensen dan gemakkelijker worden opgespoord. Deze informatie zal na 14 dagen worden vernietigd en zal voor niets anders worden gebruikt dan de bestrijding van de verspreiding van het virus.
Unipage heeft een toepassing ontwikkeld conform deze wetgeving, die consumenten toelaat zich zeer gemakkelijk te registreren.
Bovendien is deze ontwikkeling 100% conform de GDPR en wordt deze data opgeslaan in een aparte databank en vernietigd na 14 dagen.
Zelf testen? Neem met ons contact op en dan helpen we je verder binnen de 24uur.